Кого ми готуємо, або як подорожі пов'язані з кар'єрою?

Кафедра туристичного бізнесу та країнознавства здійснює підготовку фахівців для організаційно-управлінської, господарської, комерційної, інвестиційної, маркетингової, аналітичної та науково-дослідної діяльності у сфері туризму та готельного бізнесу.
Фахівець з туристичного бізнесу підготовлений до таких видів економічної діяльності: діяльність туристичних агентств, туристичних операторів, менеджмент готелів, курортних, спортивних, бальнеологічних закладів, надання послуг із бронювання та пов'язана з цим діяльність, реалізація процесів туристичного обслуговування, середній та вищий рівень управління в організаціях сфери туризму, державне управління, навчально-педагогічна діяльність, науково-дослідна діяльність, освіта, вища освіта, мистецтво, спорт, розваги та відпочинок.
«Візитною карткою» спеціальності «туризм» у класичному університеті є, окрім іншого, посилена мовна підготовка (нині навчальним планом передбачено близько 2200 академічних годин на вивчення мови). Навчальний план передбачає також викладання соціально-гуманітарних, географічних, економічних та професійних дисциплін, пов'язаних з організацією сфери туризму. У цьому сенсі навчання в Університет має очевидну конкуренту перевагу, оскільки до викладання зазначених дисциплін залучені найкращі фахівці відповідних факультетів університету: економічного, географічного, історичного, філософського, соціологічного, юридичного, факультету психології та ін.

+ Український Тиждень. Новини

Інформаційна картина дня від українського часопису "Тиждень".

добавить на Яндекс

Україна і туризм

Україна володіє значним туристичним потенціалом, складовими якого є сприятливі природно-кліматичні умови, історико-архітектурні комплекси, оздоровчі водні джерела і інші рекреаційні ресурси для організації подорожей, відпочинку, оздоровлення населення, здійснення екскурсійної діяльності. Тому для розвитку туризму в країні є необхідні передумови, і він може стати однією з опорних галузей національного економічного розвитку, відповідаючи, таким чином, викликам сучасних глобалізаційних тенденцій. Українські комерційні інтереси на світовому ринку туризму визначають необхідність вироблення стратегічних напрямків інтеграції нашої
країни в цей дуже великий і дохідний сегмент світового ринку послуг.

Входження України у світовий туристичний ринок потребує ефективного функціонування конкурентоспроможних національних туроператорів, розвиток готельних ланцюгів із залученням міжнародного оператора, включення провідних авіаперевізників у стратегічні альянси.

Календар України. Українське ділове мовлення
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати